De feestdagen staan voor de deur. Wat vindt ú belangrijk in deze periode? Gezelschap? Cadeaus? Energie? Gezondheid en zorg? Uit en thuis? Of iets anders? Laat het ons weten via info@hoorexpert.nl!
Het hoeft niet altijd alleen
Een belangrijk aandachtspunt in deze jaargetijde is isolement. Dit geldt met name voor ouderen maar ook voor andere zorgbehoevenden die niet zo makkelijk eropuit kunnen én voor hun verzorgers. Daarom is het belangrijk, ondanks dat we het allemaal zo druk hebben, goed in contact met elkaar te blijven. Bij deze enkele tips:
Ga langs! Een bezoekje, hoe kort en eenvoudig dan ook, kan iemands dag of zelfs hun week helemaal zonnig maken. Dat is al een cadeau!
Blijf zelf bereikbaar zodat niemand zorgen hoeft te maken. U kunt bijvoorbeeld een terugkerende bel- of WhatsApp-afspraak maken met kennissen, zoals bij de tegenwoordig populaire ‘belbomen’. Hartstikke goed om iedere dag alle nieuwtjes te horen maar ook om gealarmeerd te worden als een lid van de groep, om welke reden dan ook, geen antwoord geeft.
Is het verstaan van het gesprek soms moeilijk? Een speciale telefoon voor slechthorenden kan hier uitkomst bieden, door versterking van het gesprek en de mogelijkheid om het gesprek via het ringleidingprogramma hoortoestel(len) te horen.
Stuur een kaart. Soms even krachtig als een bezoek of telefoontje, een persoonlijk kaartje kan altijd wel, maar al helemaal nu de kerst eraan komt, toch?
Wist u datEarhelp persoonlijke hoorzorg naar u toe brengt? Dit digitaal zorgplatform, waarin KNO-artsen in nauwe samenwerking met geaccrediteerde audiciens patiënten op afstand adviseren en behandelen, biedt medisch-specialistische zorg op een laagdrempelige en kosteneffectieve manier, zonder de rompslomp van huisarts- of ziekenhuisafspraken. Perfect voor mensen die thuis moeten blijven.
Bij uitstek dé trilwekker voor doven, slechthorenden, senioren, diepe slapers en zelfs kinderen.
Daar heb je wat aan!
Marcel G. uit Franeker heeft met zijn enquête-inzending een SmartShaker3 gewonnen! Eerder dit jaar hebben we u gevraagd – o.a. middels een enquête – uw ervaringen op het gebied van reizen en vrijetijdsbesteding als (kennis van een) slechthorende te delen. Uit alle inzendingen is die van Marcel geplukt en hij heeft dan ook de prijs mogen ontvangen. Veel plezier ermee!
Mocht u zelf alsnog iets willen delen, dat kan altijd via stHOORies@hoorexpert.nl. We horen graag van u!
Afwijkende openingstijden + laatste aanvragen van het jaar
Traditiegetrouw sluiten we iets eerder op de laatste werkdag voor Kerst en die voor Oud en Nieuw, dus:
22 december: kantoor open van 9.00 tot 16.00 uur
29 december: kantoor open van 9.00 tot 16.00 uur
Aanvragen en overige bestellingen worden t/m 17 december gegarandeerd verwerkt. In de week erna proberen we ook nog zoveel mogelijk te verwerken, waarbij we zoveel mogelijk rekening houden met aanvragen voor hulpmiddelen die in eigendom geleverd worden, aangezien deze voor de klant ten koste gaan van het verplichte eigen risico van 2023.
Fijne feestdagen allemaal en tot volgende jaar!
Vriendelijke groet,
Het Hoorexpert Team
” Ik ben uitstekend geholpen door iedereen bij Hoorexpert toen mijn systeem niet meer werkte nadat een onderdeel ervan kapot viel. Zelfs toen ik belde over iets wat ik niet snapte op de afleverbon. Alles werd helder en vriendelijk uitgelegd. Ik was ook zo opgelucht dat alles het weer deed omdat ik inmiddels heel erg afhankelijk ben van het systeem. “
– Nellie, gebruiker van Signolux wek- en waarschuwingssysteem –
We gebruiken technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. We doen dit met als doel om de beste ervaring te bieden en om gepersonaliseerde advertenties te tonen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen we gegevens zoals bladeren gedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of je toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Always active
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.